11 november 2011

Nu kan det være nok!

Jeg synes simpelthen ikke det kan passe at andre folk blander sig så meget i vores forhold.

Igår da vi kom hjem efter en hyggelig dag, med lejlighedssøgning (med godt resultat) og besøg.

Kom vi hjem til en lille seddel med teksten:

I have no credit for call or write you, can we meet? I missed you.

Denne gang står der ingen "afsender" selvom jeg tvivler på det rent faktisk ER en der hedder Murat der skriver sedlerne. Læs evt. her for at få hele historien:
http://helleialanya.blogspot.com/2011/10/alanyas-darlige-sider.html

Jeg kan slet ikke få ind i mit hovede hvem der har fundet ud af hvor vi bor og hvilken lejlighed, der står ikke engang navn på døren. Og hvem har SÅ lidt indhold i deres liv at de skal gøre alt hvad de kan for at ødelægge andres??

Jeg har nogen jeg mistænker for det, men hvis det er dem så skal de altså have fulgt efter os for at se hvor vi bor og det er godtnok lidt sygt hvis det er.

Men udover det, så har vi fundet den FLOTTESTE lejlighed!

Og det er ikke muligt at komme ind hvis ikke man bor der eller selv bliver lukket ind, så ikke flere sedler!

Men den er helt vildt flot, alle møblerne er hvide og splinternye. En stor hvid sofa, tv, nyt flot køkken
(Med ovn!) spisebord og stole, flot soveværelse med stort klædeskab. Badeværelse med ekstra stort bad og vaskemaskine. Der er også en balkon og pool :)

Vi skal så give 1 depositum, 1 gang forudbetalt husleje og så kommision fordi det er igennem en ejendomsmægler, så den koster lidt ekstra, men vi har fået lov at dele det op så vi betaler halvdelen nu og resten næste måned. Så vi kommer til at spare lidt, men vi behøver jo heller ikke spise ude hver aften nu vi får et ordentligt køkken :)

Jeg har allerede pakket, og så flytter Mehmet og hans ven tingene idag inden jeg får fri.

Så det er bare perfekt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar