25 november 2011

Halvanden fridag


Onsdag havde jeg fri 3 timer før så det var rigtig dejligt, mig og kæresten tog ind til byen og kiggede lidt og spiste på Red Tower. Jeg elsker deres mad, især fordi de har hummus :)

Torsdag havde jeg så en hel fridag, jeg lavede en stor morgenmad som vi spiste kl. 12 og skulle så ind til byen og mødes med ejeren af den gamle lejlighed for at få min del af depositummet.
Efter det tog vi bussen op til borgen, og gik hele vejen ned. Det var en rigtig hyggelig tur, vi fandt alle mulige småstier rundt omkring så vi så noget lidt andet.
Da vi endelig var kommet ned, var solen ved at gå ned og det var bare SÅ flot. Vi købte en frisk granatæblejuice og gik ned og sad på stranden. Vi prøvede at tage billeder af solnedgangen men det er slet ikke det samme, solen var helt ildrød men det kan ikke ses på billederne.

Vi tog hjem og så lavede jeg en virkelig god spaghetti bolognese, og så tog vi over til H og G for at se film.
Tiden går alt for hurtigt når man har fri :(






Ingen kommentarer:

Send en kommentar