01 november 2011

NU vil vi have den lejlighed!



Idag skulle vi gerne høre fra ham manden med lejligheden vi vil have (mest mig) hehe.

Hvis ikke han selv ringer, som han sikkert glemmer igen, så ringer vi til ham! Så HÅBER jeg bare at vi får lov at se den snart og at dem der bor der nu rent faktisk har tænkt sig at flytte ud.

Hvis vi får den lejlighed kan jeg endelig lave noget mad selv også, det har jeg faktisk savnet. Det er jo ikke særlig spændende at lave mad i det mini køkken jeg har nu. Hvor der heller ingen ovn er!
Og så ligger Tansas lige overfor hvor de har alle de gode ting, og ikke kun tyrkiske madvarer.

Så er der jo et gæsteværelse, så jeg regner stærkt med jeg snart får noget besøg :) Haha...

Torsdag tager vi til Antalya og shopper hvis alt går vel.
Jeg mangler bla. sko og støvler, regner med at købe "bamsestøvler" og så skal jeg have nogle sko/støvletter til at bruge nu her når det alligevel ikke er så koldt at det er nødvendigt med  store støvler :)

På arbejdet går det stille og roligt, jeg har fået en opgave der går ud på at lave kommentarer til sælgerne omkring deres salgstal, det er ret spændende og lidt en udfordring må man sige.



Antalya

4 kommentarer:

  1. Hej Helle :) Søger i en medarbejder hvor du er ansat ? Eller kender du nogen der gør ? Hilsen Marina. Ps du kan skrive til min mail marinahvass@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Marina
    Her i vinterperioden har vi ikke så travlt, så det er ikke sikkert vi får brug for flere. Men du kan jo altid sende en uopfordret ansøgning :)
    Hilsen Helle.

    SvarSlet
  3. Hej igen:) Hvor kan jeg sende den til ? Hvilke slags stillinger har i ? Hilsen Marina. Ps er det bedre at komme med ansøgningen for kommer til Alanya her d. 20. Hilsen Marina.

    SvarSlet
  4. Okay tak for svaret. Skal man være uddannet rejsekonsulent for at arbejde der hvor du sidder på kontor ?

    SvarSlet