09 januar 2012

Regn, oplæring og træthed....


Vejret er stadig rigtig kedeligt som det kan ses på billedet. Det er vores udsigt fra vinduet på kontoret.
Jeg er en smule stresset for tiden på grund af arbejde, det er lidt en opgave at have oplæring og på samme tid skulle hjælpe de andre som stadig er forholdsvis nye. Men det er også en god udfordring :)
Men derfor er jeg altså ret træt når jeg kommer hjem, så jeg falder bare i søvn tidligt for tiden. Bortset fra igår, der lå vi og snakkede indtil kl. 3 :) I min pause idag fik jeg lige købt lidt nyt make up, det manglede jeg virkelig. Jeg har nemlig fået vekslet en hel masse danske mønter jeg havde liggende, så det fik jeg lige 700kr ud af. Mehmet fik en sød stamkunde på hotellet til at veksle for mig.
Om ca. 1 uge tager Mehmet til Adiyaman hvor han kommer fra, og besøger sine forældre. Det er en tur i bus på 16 timer som kører nogle ret farlige steder. Så det er jeg lidt utryg ved, især da der lige er 2 personer der er døde ved at køre i bus sådan et sted. Han skal være væk i 2 uger! Men han når lige at komme hjem til min fødselsdag, og så har han fri sammen med mig i en uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar