25 januar 2012

Flere spørgsmål :)

Vital Stats:
Name: Helle
Nicknames: Bum, Bildircin :)
Birthday: 4/2
Place of Birth Tønder
Star Sign: Vandmand
Occupation: Rejsekonsulent/Supervisor

Appearance:
Hair colour: Lysebrunt/m. striber
Hair length: Hmm, mellemlangt
Eye colour: Grøn
Best feature: ???
Piercings: Nej
Tattoos: Nej
Righty of Lefty: Venstrehåndet

Firsts:
Award: Hmm?
Sport: Fodbold tror jeg...
Real Holiday: Marmaris <3
Concert: Har ikke været til en egentlig koncert

Favourites:
Film: The notebook, Amores Perros, Avenging Angelo.
TV Show: The Hills
Colour: Hvid (?)
Song: Mange.....
Restaurant: Red Tower ligenu.
Store: H&M
Book Drageløberen, Twillight sagaen.
Magazine: Woman

Currently...
Feeling: Meget træt
Single or Taken: Optaget :)
Eating: Drikker Chai Latte selvfølgelig
Listening to: Ingenting.
Thinking about: Hvornår jeg kan holde pause og få noget frokost
Watching: En computerskærm
Wearing: Sorte bukser, hvid bluse

Future:
Want Children: Måske
Want to be married: Ja
Where do you want to live: ??

Do you believe in:God: Ja
Miracles: Nej
Love at first sight: Nej
Ghosts: Ikke rigtigt
Aliens: Nej
Soul Mates: Måske...
Heaven: Nej ikke rigtigt
Hell: Nej
Kissing on the first date: Ja, men vil hellere vente :)
Yourself: Ja da.

2 kommentarer:

  1. Hej Helle
    Jeg har et spørgsmål til dig :) jeg er kærester med en fyr som bor i alanya, og vi har snakket om at jeg muligvis skulle flytte ned til ham for noget tid! Han har været i Danmark ved mig i 3 måneder og kærligheden er bestemt ikke blivet mindre. Hvordan søger man job og lejlighed i alanya?
    Håber du kan hjælpe lidt :)

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Det er nok nemmest at søge job når du er hernede i forvejen, medmindre du får det igennem et rejsebureau som jeg gjorde. Og lejlighed kan du tjekke på nettet eller hvis der er nogen der kender nogen... det var ihvertfald sådan vi gjorde :)

    SvarSlet