10 januar 2012

27 spørgsmål

Jeg fandt disse spørgsmål på womans hjemmeside som jeg synes jeg lige ville svare på:


1. Hvornår var du sidst ude og shoppe? og hvad købte du?
Igår købte jeg nyt make up. Foundation, pudder og rouge.

2. Hvad var den sidste ting du spiste?
Chicken Shish igår aftes 22.30

3. Hvor står du i dit liv, arbejder du? studie? gymnasium?
Jeg arbejder på et rejsebureau

4. Hvad laver du lige nu?
Er på arbejde, men der er ikke så travlt.

5. Hvornår var du sidst ude og løbe?
Det er så lang tid siden at jeg ikke kan huske det

6. Hvad er din livret?
Spaghetti Bolognese

7. Hvis du kun måtte vælge ét make-up produkt du skulle bruge resten af livet, hvad skulle det så være?
Mascara

8. Hvad er dit yndlings slik?
Fyldt chokolade

9. Er du forelsket lige nu?
Ja det er jeg

10. Har du fået nogle skønhedsoperationer, hvis ja hvad? hvis nej, kunne du tænke dig nogle?
Nej det har jeg ikke, og regner heller ikke med at få det.

11. Hvor mange personer kender du du ville dø for?
3.

12. Hvad er dine yndlingsbutikker og hvor shopper du mest?
Hogm, only, vero moda osv. Men kan desværre kun shoppe i tyrkiske butikker.

13. Hvad skal dine børn hedde og hvor mange skal du have?
Jeg ved ikke om jeg skal have børn, men hvis jeg skal vil jeg nok kun have 1. Kan godt lide navnene Carl, Isaac og Elias.

14. Hvad ville du bruge pengene til hvis du vandt 20 mio.?
Købe en restaurant/cafe her i Alanya, købe et fint hus og en bil. Give nogle penge til familien. Tage på en jordomrejse med min kæreste og tage ud at rejse med familien også. Sætte resten af pengene i banken (hvis der er nogen tilbage)

15. Har du nogle piercinger eller tattoos, hvis ja hvor/hvad?
Nej ingen.

16. Har du nogle sygdomme? Hvis ja, hvad?
Nej...

17. Hvis du skulle bo i et andet land hvor skulle det så være?
Tyrkiet, men det gør jeg allerede.

18. Er du et rodehoved eller rengøringsfreak?
Ingen af delene. Men hælder nok mest til rodehoved

19. Hvor tit går du i byen?
Ikke så tit, om sommeren måske 1 gang om måneden. Men om vinteren er det mere sjældent.

20. Hvad er dit yndlings tv-program?
Gossip Girl.

21. Hvad er dit yndlings alkohol?
Vanilla vodka

22. Går du meget op i elektronik, f.eks. telefoner, computere osv.?
Nej bestemt ikke.

23. Er du afhængig af noget?
Måske starbucks chai latte  Ellers ikke.

24. Har du nogle planer for imogen, hvis ja - hvad skal du?
Nej skal bare arbejde, og så hjem og hygge med kæresten. Eller måske tager jeg til frisøren :)

25. Bor du i byen eller på landet?
I byen.

26. Hvis du skulle vælge én ting du skulle leve af resten af dit liv hvad skulle det så være?
Friskbagt brød.

27. Hvornår går du normalt i seng?
Mellem 24-2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar