04 oktober 2011

I soendags var vi en lille tur i byen, fordi en fra vega star havde foedselsdag. Det var rigtig sjovt, jeg var den eneste pige bortset fra to hollaendere der proevede at score de yngste tjenere hahahaha. Saa det var ret underholdende.

Det er blevet ret meget koldere end da jeg tog afsted paa ferie. Om aftenen kan man virkelig komme til at fryse hvis ikke man har nok toej paa. Og idag har jeg rent faktisk lange bukser paa! Men jeg synes det er dejligt at vejret er til at holde ud, og jeg glaeder mig faktisk til vinteren.

Jeg har kontaktet en fra den bygning hvor vi havde set paa lejlighed, og hun har en ledig fra november som vi skal se naar hun kommer til Alanya sidst paa maaneden. Det kunne vaere rigtig godt hvis vi kan faa den, selvom der lige er lidt ventetid vi vil jo helst bare flytte med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar