07 september 2011

Lige om lidt...

Så er der ikke længe til at jeg skal til Danmark og så USA :)

Det bliver dejligt at komme lidt væk fra varmen, savner jo helt det danske vejr, og regn, utroligt nok.

Det bliver bare så hårdt at skulle undvære min kæreste i så lang tid, efter vi har set hinanden stort set hver dag i et halvt år :)

I morgen har jeg fri :) Glæder mig til at sole og bade hele dagen...
Mutti tager også hjem i morgen, så måske når jeg også at se hende inden, ellers går der jo kun et par dage før jeg skal til Ribe igen.

Lørdag skal vi fejre G og H fødselsdag det skal nok blive sjovt, det er efterhånden længe siden vi har været i byen også. Desværre har jeg tidlig vagt dagen efter, men har fået lov at holde tidligere fri så det går nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar