02 august 2011

Så er jeg tilbage i Alanya igen :)

Har haft en rigtig hyggelig tur til Danmark. Fik lige set familien hurtigt, inden jeg skulle tilbage.
Turen derned tog 6 timer fordi vi skulle mellemlande i Milas, så det var lidt hårdt... Men ellers var det en fin tur. Kunne dog af en eller anden grund slet ikke sove i nat selvom jeg var virkelig træt.
Da jeg ankom igår nat ved tolv-tiden tog vi hurtigt ud og spise lidt, og tog så hjem for at sove men jeg tror kun jeg har fået 2-3 timer sammenlagt. Det er også bare så varmt om natten, jeg må hellere få anskaffet mig en blæser idag! Ellers går det helt galt, nu når den ENE aircondition der er i lejligheden ikke engang virker.

Ligenu er jeg på arbejde, sidder alene på kontoret da 1 person har sagt op, 1 har ferie og 1 er guidevikar i denne uge. Derfor er vi kun 2 til at passe kontoret og det betyder også at jeg har flere aftenvagter :( Er mere til dagvagter så har man tidligt fri og dagen føles meget kortere.

Skulle egentlig ud og se Uffe Holm i morgen med en veninde, men jeg har først fri kl. 21 og showet starter vist en time før :( Må se om der kan findes en løsning, ellers må vi jo udsætte det. Der er trods alt shows flere gange om ugen nærmest.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar