14 april 2011

Bytur og afslapning

Idag har jeg fri og skal bare lave ingenting :D

Mig og Christina var i byen igår sammen med ham jeg ser, som åbenbart omtales som min kæreste,  og nogle af hans venner. Det var rigtig hyggeligt, og er glad for jeg ikke skal arbejde idag selvom jeg nu ikke har tømmermænd men er alligevel ret træt. Måske også fordi min roomie har fået en stalker der bliver ved at ringe til hende, og til sidst dukker op og ringer på døren midt om natten, haha :D
Lige nu ligger jeg og slapper af, har vasket tøj og ryddet lidt op, smutter nok en lille tur ned i byen senere og kigger lidt. Mangler faktisk stadig noget tøj, det er ikke fordi det er så nemt at finde noget pænt hernede.

Her er lidt billeder af lejligheden, inkl. det "smukke" vægmaleri jeg er så heldig at have udsigt til fra min seng :S Ha ha.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar