10 februar 2011

Det går fremad :)

Idag gik dagen med at følge op på nogle af de ting jeg lærte igår, og øve mig på at lave bookinger.
Sidste på dagen skulle jeg så prøve at tage telefonen og det gik faktisk meget fint.
Så fra i morgen af skal jeg bare tage telefonen ligesom de andre og så må jeg spørge mig frem hvis jeg er usikker på noget. (Hvilket jeg helt sikkert er da der er meget at huske!)
Var lige henne og handle fordi jeg skulle skifte værelse idag til en lejlighed med køkken, men det er så rykket til i morgen. Kan sove længe i morgen, men det kunne være jeg skulle stå tidligt op og se hvordan morgenmaden er her på hotellet. Det har jeg ikke prøvet endnu haha.
Vejret er bare blevet bedre og bedre siden jeg kom, solskin hver dag og der er nok ca. 20 grader om dagen.
Fik taget lidt flere billeder idag, vi har en stor "terasse" oppe på taget hvor der er en rigtig god udsigt over hele byen så synes lige jeg ville have lidt billeder af det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar